Friday 19 August 2016

Sekapur Sirih

Syarikat Bawah Pokok Ent , telah ditubuhkan sejak tahun 2010. Dengan modal permulaan sebanyak RM1K kami telah memulakan operasi secara kecil-kecilan. Ianya hasil daripada cetusan iham ramuan Keluarga Tok kami turun temurun sejak dahulu lagi. Bermula dangan Pati Minyak Lintah Gunung Asli kami telah berjaya memasarkan produk kami lebih 1000 agen di Malaysia dan Asia Tenggara.

Dengan sokongan Rakan Kongsi serta support daripada pelanggan, kami juga telah berjaya menghasilkan satu lagi produk iaitu #CREAMLG yang kini telah dipasarkan sejak July 2016. Kini pasaran kami, telah melebihi target sebanyak 100K unit. Namun, peluang sentiasa di buka kepada mereka yang berminat untuk menjadi Agent kami. Bagi mereka yang mempunyai MODAL dan berminat untuk menjadi Agent Stokis , boleh hubungi PIC HQ KL di talian +6016-2563986

Produk Terbaru
CREAM LG 3X POWER (CLG)
#CreamLG merupakan trend masa kini sesuai dibawa kemana2 tidak melekit dan baunya sungguh wangi. Setakat ini sambutan #CreamLG sudah masuk ke pasaran luar di Asia Tenggara. Kami juga mengalakan kepada semua samada Wanita Atau Lelaki untuk menjadi Agent Jualan Syarikat kami.

Kelebihan #CREAMLG :
1] Utk Anjalkan PAYU DARA
2] Utk Membentuk PAYU DARA
3] Utk Bantu Tumbesaran PAYU DARA
4] Utk Menguatkan OTOT2 FARAJJ

Produk Asli Turun Temurun
MINYAK LINTAH TRADISI GUNUNG ASLI (MLTGA)
Minyak Lintah Tradisi Gunung Asli merupakan alternatif perubatan tradisional sejak berabad-abad yang lampau. Minyak Lintah Tradisi Gunung Asli telah diolah dengan herba terpilih sehingga menjadi Minyak Lintah Tradisi Gunung Asli terbaik.

Khasiatnya Sesuai Untuk :
1] ZAKAR Tunduk KeBawah (Patah Tandan)
2] ZAKAR Bengkok
3] Memperbetulkan Urat-Urat ZAKAR Yang Tersumbat
4] Melambatkan keluar mani

Tanpa bahan kimia dan pengawet, minyak ini suci serta semula jadi dan tiada kesan sampingan serta amat mustajab untuk lelaki yang lemah tenaga batin.



:

FesbOk kami ::

LIKE & KONGSI
CREAM LG OFFICIAL

Sila Hubungi Syarikat Kami
No fon : 016-2563986


Untuk info klik : MLTGA 

1 comment: