Friday 19 August 2016

Petua Untuk Wanita

Petua Menegangkan dan kembali Anjalkan Payudara 

Sebagai seorang wanita yang menghampiri umur 40an pasti akan melalui pelbagai perubahan bentuk badan, salah satunya aset utama ialah payudara. Bagi yang berkahwin dan mempunyai anak proses mengandung, bersalin dan menyusukan anak mungkin berkali-kali sepanjang hidup menyebabkan payudara yang tegang menjadi kendur, eh tapi itu bukan alasan untuk anda tidak berkahwin, mempunyai anak dan seterusnya menyusukan anak anda. Faktor graviti pun ya jugak hehe.

Jangan risau terdapat pelbagai petua yang saya akan kongsikan dengan anda petua menegangkan payudara dan kembali anjal. Antara petuanya ialah dengan menggunakan buah labu.



Ambil sebiji labu, kupas dan masak sehingga empuk. Setelah masak,  biarkan seketika hingga kurang panas dan kemudian ramas. Kemudian sapukan pada keseluruhan payudara. Biarkan selama kira-kira 20 minit sebelum dibilas. Amalkan sehingga nampak kesannya.

Selain itu lakukan senaman untuk menegangkan otot dada sepeti push up, selain itu urutan juga membantu meningkatkan pengaliran darah sekaligus merangsang kulit dibahagian tersebut secara tak langsung ia boleh menegangkan payudara. Hanya urut dari bahagian bawah payudara ke atas ke areola. Gunakan urutan yang lembut dan urut selama 5 minit pada suatu masa. Sebaiknya buat 2 kali sehari, waktu pagi dan malam.

Tu je ke petuanya? Ada lagi saya nak kongsikan ni, sabar ya. Selain itu daun sirih dan putih telur juga membantu mencantikkan payudara anda.



Apa yang perlu anda lakukan ialah sapukan minyak kelapa pada daun sirih dan kemudian salaikan dengan api lilin dan masa daun sireh berada dalam keadaan panas suam tekapkan atas payudara anda. Biarkan hingga kering dan lakukannya berulang kali.


Petua yang lain ialah dengan menggunakan putih telur. Pecahkan telur dan ambil bahagian putihnya sahaja yang kuning tu terpulang kepada anda nak buat telur dadar ke nak buat rencah masakan ke yang penting jangan buang, membazir, mahal tau sebiji telur. Ambil putih telur tu dan ratakan sekeliling payudara anda sehingga ia mengering sebaiknya lakukan pada waktu malam dan biarkan hingga pagi cuma pastikan orang sebelah tak merungut :)

Lecehnya nak buat semua benda-benda ni, bak kata mat saleh  well beauty is pain. Kata nak cantik dan menarik kenalah berusaha lebih sikit. Nak tahu tak?


CREAM LG 3X POWER (CLG)

#CreamLG merupakan trend masa kini sesuai dibawa kemana2 tidak melekit dan baunya sungguh wangi. Setakat ini sambutan #CreamLG sungguh mengalakan, malah sudah ramai testimoni kami tersenyum apabila payudara kembali menegang, ajal dan besar.  

Kelebihan #CREAMLG :
1] Utk Anjalkan PAYUDARA
2] Utk Membentuk PAYUDARA
3] Utk Bantu Tumbesaran PAYUDARA
4] Utk Menguatkan OTOT2 FARAJ
5] Utk Merawat KEPUTIHAN
6] Utk Buang PARUT & SELULIT
7] Utk Menaikan PUNGGUNG

Nak 3X LEBIH POWER !!! 

Mesti CUBA ....

Kepada yang BERMINAT
Untuk membeli taip "CLG" 
Hantarkan ke 016-2563986

ATAU  "PM" ke CREAM LG OFFICIAL 

Harga Sebotol RM 79.90
HARGA PTOMOSI
Semenanjung RM 50.00
Sabah/Sarawak RM 55.00

Harga Sebotol RM 60.00
HARGA PTOMOSI
Semenanjung RM 50.00
Sabah/Sarawak RM 55.00

Postage Percuma 


No comments:

Post a Comment