Monday 17 July 2017

Aksi 2 Gadis Bertelekung Solat Upload Gambar Asetnya...Sungguh Memalukan


Kisah Aksi 2 gadis bertelekung Solat ini sungguh memalukan, Tetapi mengapa mereka ini sanggup membuka dan mendedahkan tubuh mereka kepada Masyarakat.

SOLAT. Semua orang tahu solat tu apa. Walaupun tak semua orang solat, dan yang tahu solat tu belum tentu solat atau tidak, tapi hakikatnya kita semua tahu solat tu satu kewajipan. Tapi berapa ramai antara kita yang solat betul2 solat, atau hanya sekadar solat membabi buta. Yang lelaki mungkin hanya solat dengan pakaian yang ada di badan sebab diorang dah tak perlu pakai telekung and so on. Asalkan pakaiannya menutup aurat dan sopan untuk solat. Tapi yang jadi isu sekarang adalah kaum wanita, para muslimat. Maaf andai erti ini menyentuh hati mana2 pihak, tapi penulis tengok isu ini dah jadi kebiasaan bila kaum wanita Islam yg nak solat.

Kisah Aksi 2 gadis bertelekung Solat ini sungguh memalukan, Tetapi mengapa mereka ini sanggup membuka dan mendedahkan tubuh mereka kepada Masyarakat. 

Adakah mereka ini sengaja ingin memalukan kaum wanita ATAU mereka ini ingin mengairahkan Kaum Lelaki kerana terlalu ramai yg lemah Tenaga Batin nya .

Foto Asalnya
Memang di masa kini Lelaki yg lemah Tenaga Batin terlalu ramai dan setiap hari meningkat hingga 50% antaranya Bangsa Melayu.

Namun, kelakuan Biadap ini sungguh memalukan. 

Untuk Zakar
Besar, Keras, Panjang dan Tahan Lama
Sila Dapatkan MLTGA Oil Plus


Minyak Lintah Tradisi Gunung Asli.....Memang Power !!

Jom try Segera
2 botol, anda pasti teruja


Sila WhatsApp
+6016-2563986
Abang E

TIPS CARA URUT








No comments:

Post a Comment