Thursday 28 September 2017

Khidmat Urutan Tenaga Batin - Kota Baharu [Whatsapp: 019-2289094]


Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera, 

Anda mengalami masalah tenaga batin ? Kami menyediakan khidmat urutan Tenaga Batin khusus kepada lelaki atau para suami.

Pakej yang kami sediakan seperti :
  • Urut Badan/Tubuh (1jam 30minit)
  • Urutan Strok
  • Terseliuh Urat 
  • LEMAH TENAGA BATIN. 

Lokasi Premis


Ini adalah satu kaedah urutan bagi lelaki yang inginkan alat sulit mereka mantap setiap masa, orang lelaki di luar sana disyorkan untuk mendapatkan rawatan ini sekali setiap bulan secara konsisten bagi menjamin kesihatan batin anda mantap berkekalan.



Pelanggan juga akan di urut dengan menggunakan Pati Minyak Lintah Gunung Asli iaitu MLTGA Oil Plus bagi mendapatkan kesan yang lebih bagus. 

Minyak MLTGA ini juga sesuai untuk lelaki yang mengalamai masalah seperti :
1]. ZAKAR Tunduk KeBawah (Patah Tandan).
2]. ZAKAR Bengkok.
3].Memperbetulkan Urat-Urat ZAKAR Yang Tersumbat.
4]. Melambatkan keluar mani


MEMANG POWER!! MEMANG POWER!! 
MEMANG POWER!!

KHASIAT LAIN
1]. Merawat Penyakit Strok.
2]. Lumpuh.
3]. Sakit Pinggang @ Lenguh-Lenguh.
4]. Mengembalikan Kesegaran Pada Urat Sarat dan Melancarkan Peredaran Darah.



Pati minyak urutan turun temurun. INSYAALLAH selamat dan tiada sebarang kesan sampingan. Di rumus secara tradisional bagi merawat masalah saiz ZAKAR dan mengawal Ejakulasi Pra-Matang. Besar, Teguh dan Berkuasa, Membesarkan, Memanjangkan, Mengawal Ejakulasi Pra-Matang Tegang dan Kuat.

Bila sebut Pati Minyak, ianya tentulah ASLI dan tidak dicampur dengan sebarangan bahan-bahan yang lain. Jadi keTULENannya menjadikan dia efektif dan sering menjadi Sebutan ramai bagi mereka memerlukannya.



Pati Minyak Lintah bukan sahaja untuk merawat KELAKIAN anda, tapi memperhebatkan lagi Kejantanan Anda Diranjang. Kehebatan anda ini bakal mengubah fenomena kasih sayang isteri anda terhadap anda.

Penggunaan Urutan Menggunakan Pati Lintah - ini sangat baik dan anda boleh mengawal waktu ‘PERMAINAN’ sebaik mungkin. Serapan dari Pati Lintah ini membetulkan semula kedudukan Salur-Salur Darah dan Saraf-Saraf yang SENSITIF.



Pernahkan si isteri berkata begini 
" Kenapa 5 Minit Jeee "


Jangan malu2 Ramai sebenarnya ada problem macam tu,tapi jangan sampai menjejaskan malam bro. 

Dengan BERITA BAIK ini Jom rancakkan balik malam kita!

Call/Whatsapp kami
+6019-2289094
Ingin wasap kami sila klik sini

Kami sedia membantu anda. Dengan Teknik Urutan 100% menggunakan Minyak MLTGA dan sebanyak 3x anda mendapat khidmat kami, InsyaALLAH masalah anda sebelum ini akan selasai. 


Kat mana nak beli ?

Pusat Urutan Ehsan juga merupakan Stokis Tunggal di Kota Baharu, Sambil mendapat khidmat urutan kami anda juga boleh membeli untuk stok sendiri dan juga kepada yang ingin menjadi pengedar kami juga menyediakan Peluang Bisnes untuk anda.

Call/Whatsapp kami
+6019-2289094
Ingin wasap kami sila klik sini

Bagi Kawasan Kuala Lumpur
sila Wasap : 016-2563986




No comments:

Post a Comment