Tuesday 23 May 2017

Punca-Punca Yang Boleh Melemahkan Tenaga Batin


Bagaimana Mengatasi Masalah Tersebut

Sakit lemah tenaga batin dalam rawatan urut tradisional boleh terjadi pada semua peringkat umur laki-laki. Ia boleh terjadi sejak seseorang itu dilahirkan atau kerana sebab-sebab tertentu seperti kecerderaan akibat kemalangan, buatan orang(sihir) dan sebagainya. Lemah tenaga batin dalam rawatan urut tradisional bererti ketidakmampuan seseorang laki-laki untuk melakukan persetubuhan. Lemah tenaga batin dalam rawatan urut tradisional ini juga ditakdirkan sebagai orang laki-laki yang hilang keinginan seks.

Menurut seorang tukang urut tradisional , lemah tenaga batin dalam rawatan urut tradisional ini boleh terjadi akibat daripada lendir dan lemak yang terhimpun di saluran darah yang menghalang perjalanan darah ke zakar menyebabkan zakar tidak tegang. Penyakit lemah tenaga batin dalam rawatan urut tradisional ini juga mungkin berpunca daripada kerosakan otot dan saraf pada zakar atau urat saraf yang berkaitan dengannya seperti bengkak urat perut (usus) dibahagian ari-ari atau putus urat tunjang kemaluan iaitu urat di bahagian paha dalam .


Penyakit lemah tenaga batin dalam rawatan urat tradisional ini boleh berlaku akibat kerosakan urat saraf dan otot pada zakar dan urat saraf yang berkaitan dengannya akibat kemalangan jalan raya atau di sebabkan terjatuh dari tempat yang tinggi, akibat kelumpuhan yang menyebabkan saraf tidak berfungsi, tekanan jiwa yang berpanjangan yang sukar dikawal. 
===
Penyakit lemah tenaga batin dalam rawatan urut tradisional ini boleh berlaku apabila kerap melakukan onani (melancap) iaitu mengeluarkan air mani secara paksa dengan tangan ketika umur muda. 
===
Penyakit lemah tenaga batin dalam rawatan urut tradisonal ini boleh berlaku apabila kerap melakukan jimak dalam masa yang singkat. 
===
Penyakit lemah tenaga batin dalam rawatan urut tradisional ini boleh berlaku apabila sering melakukan amalan membasuh kemaluan sebaik-baik sahaja melakukan jimak/bersetubah/keluar air mani yang mana boleh melemahkan urut saraf pada zakar. 
===
Penyakit lemah tenaga batin dalam rawatan urut tradisional ini boleh berlaku akibat buatan orang seperti sihir atau berpunca daripada gangguan makhluk-makhluk halus.


Di antara tanda-tanda umum seseorang itu mengidap sakit lemah tenaga batin ialah:


Alat kelamin kurang berfungsi, di ibaratkan hidup segan mati tak mahu. Bertindak garang bila berjauhan tetapi lemah bila berdekatan.

Kurang bernafsu untuk melakukan hubungan kelamin. Jika melakukan persetubuhan, pendayung kuat di peringkat permulaan tetapi patah sebelum sampai ke kemuncaknya.

Cepat keluar air mani ketika persetubuhan.

           Kaedah Merawat Penyakit Lemah Tenaga Batin.

Urutan dengan rawatan urutan tradisional adalah perlu untuk memulihkan urat saraf supaya darah dapat berjalan dengan baiknya ke bahagian zakar. Untuk tujuan itu bahagian-bahagian yang perlu diurut adalah:


 

+ Bahagian ari-ari iaitu dengan menekannya pelahan-lahan menggunakan kelapan-lapan hujung jari tangan dan diangkat iaitu dengan menolaknya ke bahagian bawah pusat. Jangan melebihi had ini.


+ Tapak kaki kiri dan kanan . Caranya ialah dengan menekan bahagian ini menggunakan ibu jari tangan antara 1 hingga 2 minit.



+ Celah-celah jari kaki kiri dan kanan.



+ Jantung betis kiri dan kanan iaitu bahagian bawah lutut hingga ke pergelangan kaki



+ Bahagian urut tunjang tenaga batin iaitu urut paha dalam.



+ Bahagian atas sisi kiri dan kanan kemaluan. Urut pelahan-lahan dari pergelangan ke pangkal kemaluan.


 

Tidak dapat dinafikan , rawatan urutan tradisional adalah teramat penting bagi mengembalikan zakar anda kembali kepada keadaan normal. Rawatan urut tradisional tenaga batin dan juga rawatan urut tradisional seluruh badan akan membetulkan segala urut-urat zakar dan urat-urat badan yang bersilang. Rawatan urut tradisional seluruh badan juga akan memecahkan angin di salur-salur darah di badan. Bila semua salur darah di badan dapat di betulkan dan dicuci, segala peredaran darah disaluran darah tersebut akan berjalan dengan baik. Segala organ dan sistem tubuh akan menjadi sihat. 

Sebenarnya dengan pemakanan yang sihat sahaja tidak mencukupi untuk melahirkan tenaga batin yang sihat dan normal tanpa rawatan urut tradisional yang memberi rawatan urut tradisional. Tugas seorang pakar tukang urut tradisional yang memberi rawatan urut tradisional adalah di ibaratkan seperti seorang yang membersihkan segala saluran yang tersumbat di badan demi saluran darah yang lancar dan sihat. Jadi untuk itu, anda mestilah mendapatkan seorang tukang urut tradisional yang pakar untuk menjalankan rawatan urut tradisional tenaga batin dan rawatan urut tradisional seluruh badan. Dalam hidup anda , anda mesti sekali mendapatkan rawatan urut tradisional. 

Jadi itulah serba sedikit pandangan daripada admin, Nasihat kami jangan lupa amalan memakai minyak lintah gunung asli harus konsisten. Namun mungkin ada yang cepat sembuh dan mungkin ada yang beransur-ansur pulih dari lemah tenaga batin. Ingat.. Ia bergantung daripada berapa besarnya Masalah anda itu sendiri. 


Sekian sahaja, agar perkongsian ini dapat memberi manfaat untuk semua. Termasuk Anda.






Video Cara Urut yang 
Betul Guna MLTGA Oil

Dapatkan MINYAK LINTAH TRADISI GUNUNG ASLI sekarang. Pastikan yg original daripada agen kami. 

BERTINDAKLAH SEKARANG







KENAPA MINYAK LINTAH MLTGA
MEMANG POWER 

Sila WhatsApp
+6016-2563986
Abang E

TIPS CARA URUT


Ketahui Rahsia 9 Lubuk Berapi KLIK SINI





No comments:

Post a Comment