Tuesday 4 April 2017

Rumah Tangga Bergolak, Datuk Seri Vida Bakal Bercerai


Jika tahun lalu rumah tangga pasangan ini dikatakan sedang bergolak, namun empunya badan menafikannya. Tetapi kali nampaknya perkahwinan yang dibina sudah tidak dapat diselamatkan lagi apabila Datuk seri Vida mengakui beliau dan suami sedang melalui proses perceraian.

“Buat masa ini lebih baik saya berdiam diri kerana dibimbangi ia akan mengeruhkan keadaan. Insya-Allah jika ada perkembangan lanjut saya akan kongsikan kepada anda semua,” katanya kepada Kosmo Online mengenai keputusannya dan suami untuk bercerai.


Tidak terlalu mendedahkan punca sebenar mereka berbuat demikian, Datuk Vida meminta agar orang ramai memberikannya sedikit ruang untuk menyelesaikan perkara itu. Bagaimanapun ada sumber mengatakan pergolakan rumah tangga beliau sudah bermasalah sejak dua minggu lalu.

Terdahulu, dek kerana suaminya yang sibuk berkerja dan jarang berada di rumah, ada pihak mendakwa perkahwinan jutawan kosmetik itu bergoncang. Namun perkara itu dinafikan oleh Datuk Vida sendiri. Untuk pengetahuan, Datuk Vida dan suami, Fairuz Ahmad telah bernikah pada 2014 dan ianya juga merupakan perkahwinan ketiga bagi Datuk vida




Sumber: ROTIKAYA





Harga Promosi Kaow Kaow !!
Dapatkan Sekarang

Sebotol
 RM50 (Semenanjung)
RM55 (Sabah/Sarawak)

2 Botol
RM90 (Semenanjung)
RM100 (Sabah/Sarawak)

Kos Penghantaran 
PERCUMA


KENAPA BELI 2 BOTOL???
*Jimat Dari Harga Asal.*
*Cukup Kegunaan 30 Hari.*
*Hasilnya Mantob Slps 21-30 Hari*
*Terbukti Dari Testimoni Sebenar.*
*Kegunaan Suami Isteri (Hadiah),*
*Jaminan Anda Tersenyum Puas Selepas 2 Botol Penggunaan*.


Tips Cara Guna: Klik Sini

Info Minyak Lintah 
Sila WhastApp: 016-2563986







No comments:

Post a Comment