Tuesday 11 April 2017

Petua Menjadi Lelaki Gagah- Untuk Bacaan Lelaki Sahaja


Saya selalu berada di forum ini, banyak mengambil info ilmu-ilmu di sini tanpa menyumbang sesuatu, rasanya seperti tidak lengkap hidup saling tolong di forum ini.Saya rasa saya hanya mengambil tanpa memberi dalam komuniti forum yg sy masuk ini.Maka saya berusaha memberi apa yg sedaya saya mampu.

Baiklah, seringkali saya terbaca ruangan lelaki di akhbar mengenai masalah senjata lelaki. Saya juga lihat banyak iklan kononnya menambah power senjata lelaki seumpanya.Pada saya semua itu tdk perlu sangat dan bukanlah penting atau yg terakhir jalan utk tujuan menambah power tu. Sebab? Orang-org tua dahulu hanya menggunakan sedikit petua sahaja.

Petua tersebut tidak disampaikan terus oleh datuk kpd cucunya atau bapa kpd anaknya kerana perkara itu di anggap taboo atau segan gn anak atau cucu sendiri.

Baiklah di sini saya ceritakan dulu saya berkenalan dgn seorg tua umurnya 76 tahun. Ada petua dan cerita2 yg disampaikan kpd sy termasuklah hobinya semasa muda dulu sblm kawin yg suka sgt dgn show Rose Chan. Semasa dia bercerita petuanya ini dia ada anak 22 org dan isteri 4 org. Anak paling kecik darjah 5. Oleh kerana saya bertanya apa kehebatannya dia memberitahu hanya satu petua yg sangat mudah sahaja.


Petuanya itu ialah mengamalkan urutan dgn air embun setiap pagi sahaja. Itu sahaja petuanya. Begini setiap pagi sebelum Subuh tu anda pergi cari rumput atau pokok yg bersih, baca Bismillah, solawat 3x, beri salam kpd nabi Alias a.s minta padanya ambil air embun utk buat ubat, lepas tu tangan anda cekau dan ramas air embun yg ada pada rumput atau pokok itu, ambil air embun sapu tarik dari bawah ke atas, dari pangkal senjata ke kepala, buat bagi semua bahagian rata tarik senjata ke depan.Lagi baik jika ambil air embun yg ada pada sarang labah-labah.


Cuba amalkan 2 minggu bturut2 lihat kesannya. Petua ini utk  menambah lagi kesihatan dan power senjata anda bukan membaiki senjata yg rosak. Juga tidak sesuai utk senjata yg terkena sihir buatan org atau gangguan makhluk halus yg mana memerlukan rawatan lain yg bijak pandai.

IsyaAllah jika anda amalkannya, anda gagah sampai 1 jam atau lebih dan boleh sambung pertarungan. Kalau buat benda jahat guna senjata ni kat pondan, pondan lari atau dia bagi anda duit sbb mana tahan sampai berjam2. Itu kata org tua itu pada saya.


Ketidakmahuan generasi muda mendampingi atau belajar dari org tua2 yg ada menyebabkan petua mereka tdk diketahui (jangan pulak pi berdamping nk ilmu hitam atau nak amik ceplos)


* jangan tanya pada saya senjata apa pulak ni pasni.he.he.

* dan jangan hairan jika anda pergi ke surau nak semayang subuh awal sangat anda lihat tok imam dok berguling2 di atas rumput.

* bersambung lepas ni bagaimana mengenali lubang tanduk dan ilmu ilmu membesar senjata menurut cerita si tua yg saya kenal tadi. (hanya cerita yg disampaikan pada saya bukan ilmu tujuan tersebut dan petua mengenali lubang tanduk hanyalah pengecaman org tua2 sahaja tdk 100peratus adalah tepat)


Tips Cara Guna: Klik Sini

Info Minyak Lintah 
Sila WhastApp: 016-2563986



Ok.Diharap membantu anda. Terima Kasih. Lain masa sy sambung cerita..

No comments:

Post a Comment