Tuesday 13 September 2016

Menghisap Payudara Boleh Menyelamatkan Kanser


*Ada 6 manfaat menghisap payudara yang lelaki perlu tahu*

Ada 6 manfaat yang selama ini anda tidak tahu ketika berjimak khususnya para suami yang menghisap payudara wanita (isterinya). Ternyata hal tersebut akan memberikan manfaat yang luar biasa pada semua wanita.

Bacalah penjelasan dibawah ini:

Ini bukan cerita lucah atau sengaja kacau hubungan rumah tangga anda. Kami hanya berkongsi malah dapat membuka minda anda.jugak. Sebagai seorang lelaki(suami) dan wanita(isteri) pada zaman ini wajib tahu tentang perkara ini. Ranai dikalangan mereka yang telah meningkat usia semakin lama semakin jauh jarak kemesr an terutamanya ketika berjimak. Malah , Apatah lagi gaya-gaya ranjang.. ianya sudah semakin kurang. Disebabkan kurangnya power atau disebabkan penyakit sampingan. Anda perlu tahu! Kesannya terlalu banyak hingga anda tidak menyedari akibatnya akan berlaku kemudian hari.  

Sebelum itu, kami sarankan gunalah Minyak Lintah Tradisi Gunung Asli atau Cream LG 3X Power untuk rawat demi penjagaan aset diri wanita atau lelaki dan penjagaan bahagian dalaman anda.

Gambar : Cara hisap payudara

Ada 6 manfaat mengisap payudara 

1. Payudara yang sering dihisap, akan memberi keseimbangan sistem kardiovaskular kewanitaannya dapat terjaga. Apabila lelaki menghisap Payudara wanita dalam waktu yang lama, maka degupan jantung wanita dapat meningkat hingga 110 denyutan/minit. Hal ini boleh menjadi latihan yang baik untuk kesihatan jantung.

2. Hisap Payudara juga dapat membuat berat badan wanita lebih stabil, bahkan berkurang. Hal ini disebabkan, payudara yang dihisap selama 3 minit dapat membakar lemak sehingga 12 kalori.

3. Ingin wajah lebih kencang? Kalau begitu jangan ragu untuk lebih sering dihisap payudaranya. Dengan dihisap payudara, maka lebih dari 30 otot wajah wanita bergerak, sehingga berguna untuk meningkatkan aliran darah di kulit wajah, dan menghaluskan kulit.

4. Selama ini hisap Payudara dianggap sebagai hal yg kurang sopan/lucah. Tapi pada kenyataanya hisap Pyudara dapat membuat wanita lebih awet muda, Malah merupakan "Boster" semulajadi yang merangsang sistem kekebalan tubuh, hasilnya adalah produksi antibodi yang mampu melindungi dari virus. Proses ini disebut cross-imunoterapi.

5. Pada saat Payudara dihisap, biasanya nafas wanita jadi lebih cepat.Biasanya saat hisap Payudara, wanita akan menghirup dan membuang nafas 60 kali dalam satu minit. Padahal dalam keadaan normal hanya 20 kali tiap satu minit. Menghirup dan membuang nafas lebih sering akan mencegah berbagai gangguan di paru-paru.

6. Payudara yg dihisap lebih dari 5 minit akan membuat tubuh wanita lebih santai, dapat menghasilkan rantai kimiawi yang akan menghancurkan berbagai hormon penyebab stress.

Jadi, tunggu apa lagi?, Bagi anda yang sudah bernikah boleh membuat pasangan anda terkesima dengan 6 maafaat yang telah ada di atas ini.

Berminat Menjadi
STOKIST NEGERI & AGEN SAH:
SMS/Call: 016-2563986

Produk : Cream LG
Produk : MLTGA

Dapatkan Sekarang
CREAM LG 3X POWER 
Pastikan yg original daripada agen kami. 

Kami Pembekal SAH 
No Pembekal : 016-2563976

Beli Online !

Fecebook : 

WeChat : top10agen

No comments:

Post a Comment